Az Operaház Fantomja:Sokan azt mondják nem is létezet ez a Fantom létezéstét tikok rejtelmek misztikum fedi. Ám a Párizsi operaháznak volt egy pince labirintusa melyben volt egy föld alatti tó is :
Egy 1836-os(közel20 éves)cikk szerint leszakadt a Párizsi Operaház csillárja egyenesen a közönségre. Ezt a bal esetet az Operaház Fantomjára fogták. Akit Eriknek hívtak s egy maszkot hordott mert a fél arca le éget bujkált a világ elöl mert csak bántalmakat kapott ezért be zárkózott a világágba Erik egy olyan ember volt aki építész volt s egyben muzsikus imádta a zenét .Christine Daae ö egy szép fiatal lány akinek gyönyörű hangja van énekesnő(musical szerint kórista lány) Ám Őt még egy misztikus rejtélyes titokzatos ember tartja bűvkörében akitől ének leckéket vesz ez az ember a Zene Angyala. Aki bele szeret a lányba a lány pedig a a hangjába szeretet bele a Fantomnak ám egy idő után a Fantom gyilkol s mindenen át gázol csak hogy a terveit valóra váltassa ír egy Operát melynek a címe Donhuán .Ami nekem tetszet a musicalben is meg a filmben is az a tükör volt a tükrön keresztül ment át a lány a Fantomhoz meg ahogyan meg volt csinálva a labirintus meg a tó egy szerűen le nyűgözött hihetetlenül jó volt:)
Egy kis ismertető magáról A Párizsi Operaházról:
Ez az Operaház a tizenkilencedik század negyedévében épült
és Charles Garnier tervei alapján épült1861-1875-ig .Az operaházat az ármány s pletyka uralja.
Az idő tájt amikor a regény játszódik, az Operaház több mint ezerötszáz alkalmazottal büszkélkedhet s fehér lovaik számára is külön istállójuk van ezek az istállók az udvar alatt voltak találhatók.
A Párizsi Operaház nagyából abban a formában maradt fent ahogyan a regényben is le van írva. Egy három holdas telken fekszik az épület labirintus jelege meg ítélhető abból hogy ha valaki csak tekintetébe veszi hogy a néző tér a teljes területnek kevesebb mint az ötöde. Több mint tizenhét szint van ,ebből hét színpad szintje van alatt .Az épület alatt valóban ott van a tó :ez a tó arra működik hogy a víz szintje ellensúlyként működik emelkedik vagy süllyed a színpadon lévő súlytól függően amely hét szinttel feljebb van .
A szeretetért küzdeni kell, mert minden olyan mulandó, mint a fű. Az ember is. Sorsa, mint a virágé: a pusztaságban egy forró fuvallat, és már tova is tűnt, és ahol állt, nem marad utána semmi. Csak az halhatatlan, aki szeret.
2007. július 4., szerda
Az Operaház Fantomja Ismertetö
Az Operaház Fantomja Ismertetö
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése